De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: Sommige berichten verdwijnen ?
patte

Gepost op 5-9-2002 om 09:11 Edit Post Reply With Quote
Sommige berichten verdwijnen ?

De laatste dagen wil ik hier bepaalde berichten lezen die er niet meer zijn.
Zo kan ik bepaalde berichten van Alie niet (meer) lezen. Dat Iag bepaalde berichten slechts tijdelijk op het forum plaatste en dat hij af en toe bepaalde foto's laat verdwijnen, kan ik nog verstaan, maar berichten van een achtenswaardig forumlid ?

Cui Bono

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
art-b

Gepost op 5-9-2002 om 09:20 Edit Post Reply With Quote
Tot die conclusie ben, ik ook al gekomen,
Ik denk dat deze berichten een te hoog waarheidsgehalte hebben of te duidelijke tips.

ALie

Gepost op 5-9-2002 om 09:40 Edit Post Reply With Quote
patte,

Ik vind het een hele eer om als achtenswaardig forumlid te worden bestempeld. Zoek echter niet te lang naar verdwenen berichten van mijn hand. Ik kan u verzekeren dat alle relevante informatie die ik ooit op het DUA-forum geplaatst heb, nog steeds voor u en voor iedereen beschikbaar is. Ik geloof rotsvast in de integriteit van Arsene als administrator van deze site en het forum, en ik wens ieder die dit leest hiervan te verzekeren.

Uw verwarring/teleurstelling is waarschijnlijk te wijten aan mijn eigen interventies. U bent waarschijnlijk voortgegaan op de "Laatste reactie"-informatie, rechts op het hoofdscherm van het forum. U hebt daar mijn naam gezien, maar geen reactie gevonden. Mijn excuses hiervoor: het is namelijk al gebeurd dat ik een reactie plaatste, maar deze kort daarna reeds verwijderde (via "edit" - "verwijder dit bericht"), omdat ik de inhoud net niet belangrijk genoeg vond om er de forumlezers tijd aan te laten spenderen. Een zelf geplaatste reactie kan men zo wel verwijderen, maar de "poststempel" blijft wel staan.

Ik beloof u om in de toekomst tweemaal na te denken voor ik op de "plaats reactie" knop klik.

Dixit! En om onze sire te citeren: Eendracht maakt macht!

We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als copieën.

prost

Gepost op 5-9-2002 om 11:21 Edit Post Reply With Quote
Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig, om te zien hoe sommige mensen op het schizofrene af beginnen te reageren. De spanning stijgt, da's wel te merken. Nog een kleine maand geduld...
En dan?

ALie

Gepost op 5-9-2002 om 11:23 Edit Post Reply With Quote
Schizofreen?

Twee op één is schizofreen.

We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als copieën.

patte

Gepost op 5-9-2002 om 11:35 Edit Post Reply With Quote
Eindelijk een correcte diagnose !
Welke Therapy moet ik nu volgen ?

Cui Bono

Katleen

Gepost op 5-9-2002 om 11:37 Edit Post Reply With Quote
Ik amuseer mij hier te pletter op deze site. De kleine kantjes van sommige forummers komen nu naar boven. Ongemeen spannend is dat!! Soms zou ik vergeten dat we hier bezig zijn met een hoger doel. Spijtig dat ik zondag voor 3 weken op reis vertrek, maar gelukkig zijn er overal op de wereld internetcafés. En ik ben op tijd terug voor de "grand finale"

I used to be schizofrenic, but we're ok now!

juliensart

Gepost op 5-9-2002 om 18:05 Edit Post Reply With Quote
Ik zou voor het probleem van twee op een eerder een vilaine therapy verkiezen
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member