De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: Onzin
kiekeboe

Gepost op 2-10-2002 om 09:31 Edit Post Reply With Quote
Onzin

Beste Arsene, als u dan toch zo een grote liefde heeft voor het gestolen paneel van "de Rechtvaardige Rechters", veronderstel ik dat u een hart voor kunst heeft.Echter,de geheimzinnige manier waarop u hier alles uit de doeken doet is contradictorisch. Waarom wijst u dan toch niet gewoon de plaats aan ? Uw bronnen zijn bovendien ook niet helemaal waterdicht. In navolging van het artikel in Humo, vind ik ook dat er werkelijk niets nieuws staat op uw website én als dat dan zo is, is dit gemakkelijk in twijfel te trekken. Meneer Arsene, als u dan toch iets gevonden hebt ? Maak het dan bekend .. want de manier waarop u nu te werk gaat, lijkt meer op een goedkope VTM soap. Het gaat hier niet om om verloren zoon uit Wittekerke, maar een paneel van één van onze grootste Vlaamse Primitieven én dit verdient het nodige respect !
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
twister1000

Gepost op 2-10-2002 om 09:36 Edit Post Reply With Quote
Kan je niet wachten of zo ?

Het is wel duidelijk dat je nog maar pas de site hebt ontdekt... Ik denk dat jij de media-freak bent. Ik stel voor dat je de krant leest en deze site laat voor wat hij is. Respect, 'hart voor kunst', jij ??? laat me niet lachen !

Less Is More

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
xelet

Gepost op 2-10-2002 om 09:47 Edit Post Reply With Quote
Persoonlijk vind ik het gehalte van waarheid niet eens belangrijk...

Ik zou het heel leuk vinden mochten de RR gevonden worden. Dan is het dus de juiste plaats, en dan vind ik dat, voor zo een mysterieuze diefstal die al zo lang onopgelost is, er wat spanning bij te pas mag komen.

In het andere geval, tjah spijtig niets, maar iedereen was dan toch in de ban en dat is ook eens plezant. Ja zelfs diegene die het niet geloven waren in de ban, want ze volgen het ook elke dag. Het zijn de mensen die er nooit iets van lezen of nooit iets over opzoeken op het net, die achteraf kunnen lachen!!

Greetz,
xelet

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
kiekeboe

Gepost op 2-10-2002 om 09:48 Edit Post Reply With Quote
Ik daag je uit

Ok ok, jullie zijn in het nieuws geweest ? tevreden ? Als je durft 16u .. fontein aan het Sint Baafs en toon me gewoon waar het paneel ligt !? Maar eum.. dat zal beetje moeilijk zijn éh !
Lauda

Gepost op 2-10-2002 om 09:58 Edit Post Reply With Quote
Misschien beter verder uw stripkes lezen meneer kiekeboe, en ga van deze site af zodat de mensen hier verder lol hebben aan het hele gebeuren.
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
ALie

Gepost op 2-10-2002 om 10:55 Edit Post Reply With Quote
quote:
Origineel geplaatst door kiekeboe
Ok ok, jullie zijn in het nieuws geweest ? tevreden ? Als je durft 16u .. fontein aan het Sint Baafs en toon me gewoon waar het paneel ligt !? Maar eum.. dat zal beetje moeilijk zijn éh !
Afgesproken. Ik durf. Voor een Duvel doe ik het. A.u.b. wacht op mij aan de fontein als ik wat te laat ben.

We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als copieën.

albert48be

Gepost op 2-10-2002 om 10:58 Edit Post Reply With Quote
één Duvel maar Alie?
stefcard@planet

Gepost op 2-10-2002 om 14:58 Edit Post Reply With Quote
toch waar

toch denk ik dat het waar is,
doe zo verder.

Anne D

Gepost op 2-10-2002 om 15:02 Edit Post Reply With Quote
Als het niet waar is: pech, maar toch enorm fascinerend
Als het wel waar is: chapeau!

stefcard@planet

Gepost op 2-10-2002 om 15:37 Edit Post Reply With Quote
Hewel ALie
was kiekeboe daar
Bij de fontein aan het Sint Baafs?
Hopelijk heeft de duvel U gesmaakt.

kiekeboe

Gepost op 2-10-2002 om 15:54 Edit Post Reply With Quote
Ik was daar!

Ik was daar, maar heb niemand gezien die ook maar enig teken van intresse vertoonde!
stefcard@planet

Gepost op 2-10-2002 om 17:41 Edit Post Reply With Quote
Ik heb niemand gezien kiekeboe
want ik was er ook niet.
Ze spelen blijkbaar met uw voeten.