De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: schrijfmachine
jacques

Gepost op 31-5-2002 om 11:30 Edit Post Reply With Quote
schrijfmachine

Sinds kort, ww71, en nu weer opnieuw op het forum, een schrijfmachine. Het gaat hierbij om een machine van het merk Royal. Wat niet uit te maken is, omdat het vanuit een andere hoek gefotografeerd is, gaat het hier om dezelfde machine? Wat te denken van de krant die onder de machine te zien is met in de kop van het artikel duidelijk het woord "gevonden". Volgens mij heeft die krant de layout van de Morgen. Wat zou de betekenis van dit alles kunnen zijn? enkel illustratief?

PS Sorry Lomme en Thé voor het rare gesprek gisterenavond maar mijn internet verbinding viel keer op keer uit waardoor ik het dan maar opgegeven heb. Ik denk dat er momenten zijn dat de lijnen overbezet zijn of dat Belgacom ADSL wil promoten.

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
ALie

Gepost op 31-5-2002 om 14:07 Edit Post Reply With Quote
Illustratief, inderdaad, om aan te tonen dat i-Arsene over heel wat achtergrond (informatie, documentatie, materiaal) beschikt. Op die manier vijzelt hij zijn geloofwaardigheid als ernstig speurder naar het verdwenen paneel op.

De compositiefoto typemachine/krant toont aan dat i-Arsene niet alleen over een foto van een Royal beschikt, maar er ook eentje in zijn bezit heeft (of tenminste had). De bewuste krant is er eentje van vorig jaar. Het artikel handelt over deze site.

gvr

Gepost op 2-7-2002 om 18:04 Edit Post Reply With Quote
en wie was de auteur?

Weten jullie mij ook te vertellen wie de auteur is of doet dat weinig ter zake ?
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
lumi

Gepost op 2-7-2002 om 21:02 Edit Post Reply With Quote
Auteur van wat juist?

groeten

Lumi

Willy

Gepost op 2-7-2002 om 21:24 Edit Post Reply With Quote
De auteur vh bewuste artikel in De Morgen is Rudy Pieters, redacteur vd rubriek cultuur bij De Morgen, maar of dit ons verder helpt is zeer de vraag....
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member