De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: DVD
sherlock

Gepost op 5-9-2002 om 11:15 Edit Post Reply With Quote
DVD

Twee weken voor 1 oktober:

Op 17 september om 20h00 wordt aan genodigden door de Gouverneur-Voorzitter en de leden van de Bestendige Deputatie van de Provincieraad van Oost-Vlaanderen, de voorzitter en de leden van de Kerkfabriek van de Sint-Baafskathedraal te Gent, de rector van de Universiteit Gent de DVD “DE VISIONE DEI” voorgesteld in de Sint-Baafskathedraal. Het betreft een DVD over het Lam Gods van de gebroeders Van Eyck, ontwikkeld aan de Universiteit Gent faculteiten Letteren en Wisbegeerte en Toegepaste Wetenschappen.

Het Mercatorfonds, dat deze DVD zal verspreiden, zal hierbij ook het nieuwe boek van Dr. Dirk De Vos “De Vlaamse Primitieven”.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
prost

Gepost op 5-9-2002 om 11:28 Edit Post Reply With Quote
Een DVD "De Visione Dei" en een boek van De Vos Dirk. 3 DVDs. Da's een hoop geld.
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
cottereau

Gepost op 6-9-2002 om 14:44 Edit Post Reply With Quote
Kaarten

Gedag bovenstebeste Sherlock,

Lijkt mij een interessante bedoening die feestavond van de eerstkomende 17de. Maar hoe geraak ik daar in godsnaam met mijn vriendin binnen zonder uitnodigingskaarten?
Nu ja, als het mogelijk niet anders kan, dan maar een poging wagen zoals weleer en een suppoost chanteren om ons de avond voordien toch in ´t Sint-Baafs te laten opsluiten!

Niets is ooit wat het lijkt, Armageddon: proloog 2, folio 10, alinea 2002

PMS

Gepost op 7-9-2002 om 08:46 Edit Post Reply With Quote
DVD in Firenze

Deze DVD werd als ik me niet vergis al voorgesteld in april van dit jaar in een achterzaaltje van het Uffizi. Ik was verbijsterd om precies daar, temidden van zowat de mooiste kunstverzameling ter wereld, geconfronteerd te worden met een hoogstinteressante bespreking van de "parel van Gent". Let wel, het onderwerp is niet de diefstal, maar wel het werk zelf.
juliensart

Gepost op 7-9-2002 om 10:26 Edit Post Reply With Quote
Voor wie kennis wil maken met de Uffizi:
http://www.uffizi.firenze.it

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Marc

Gepost op 14-9-2002 om 10:27 Edit Post Reply With Quote
Geen uitnodiging nodig.Zie http://www.rug.ac.be/RUGportal/nl/nieuwsagenda/Persberichten/pb2163.htm
cottereau

Gepost op 14-9-2002 om 13:26 Edit Post Reply With Quote
Het stond ook uitgebreid in

Het stond vandaag ook uitgebreid in de meest bijdehandse krant die de wereld ons benijdt, nl. De Morgen. De voorstelling van de DVD, een iets beter uitgedrukt, de voorstelling van de interactieve multidisciplinaire mediapresentatie, de De Visione Dei, is nu dinsdag de 17de vrij toegankelijk voor alle geinteresseerden. Zeg na datum niet dat men u niet verwittigde. Dus gans het forum met DUA-klever op het voorhoofd tijdig daarheen. Het zal wel even wringen worden voor sommigen om ergens een nabij parkeerplaatske te vinden, maar geen gesar het is immers de 17de en niet voor niets de Internationale Dag voor de Vrede. Tijdig betekent ook dat gij dan mogelijk de kans krijgt om een vluchtige glimp op te vangen van de u allen maandenlang al dan niet zinvol bezighoudende iAG. De DUA-tijdsklok op dit net zal tijdens de receptie na het DVD-evenement in de Sint-Baafs tegen de buitenmuur van de Joos Vijdkapel, ook kapel van Adam en Eva, ook Lam Godskapel via een conceptieve lasershow voortijdig worden stopgezet. Voor de late forum-fuifnummers is er op de Vrijdagmarkt een biertent voorzien. Ik zal alleszins met Amanda, mijn lief, die avond op post zijn, en ...u!

Een kadooke, ... even het hoofd of het beeldscherm scheefgehouden en u ziet de dader van de RR-roof op heterdaad betrapt. Veel kijkgenot!

Niets is ooit wat het lijkt, Armageddon: proloog 2, folio 10, alinea 2002

jané

Gepost op 14-9-2002 om 13:59 Edit Post Reply With Quote
Goe gedacht,
ik ga alleszins proberen aanwezig te zijn,
ik zal mijn oranje jaske aandoen,
kwestie da ge mij herkent.

---------------------------------------------------------------
plaats voor een goeie spreuk maar ik ken er geen meer
---------------------------------------------------------------

als het niet daar zit waar Arséne denkt dat het zit, dan zit het voorwaar daar waar ik denk dat het zit.

Willy

Gepost op 14-9-2002 om 14:49 Edit Post Reply With Quote
Ik zal er ook zijn ! Maar waarvoor dienden de uitnodigingen dan waarop voor 12 september moest worden gereageerd ?
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
sherlock

Gepost op 16-9-2002 om 07:55 Edit Post Reply With Quote
De uitnodigingen dienden vermoedelijk voor de receptie - achteraf in het Provinciehuis.
ALie

Gepost op 16-9-2002 om 08:16 Edit Post Reply With Quote
Ik zal er ook zijn !

('k Heb efkes cut & paste gedaan van uw tekst, Willy: ik kan het zelf niet beter formuleren. )

We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als copieën.

Willy

Gepost op 16-9-2002 om 21:01 Edit Post Reply With Quote
Gaan we d'r morgen na "'t spel" ene gaan drinken op de goeie afloop Alie? (Je kan mij gemakkelijk herkennen in de menigte aan het zwarte pak (dat ik onder mijn arm) zal dragen...)
sherlock

Gepost op 17-9-2002 om 07:29 Edit Post Reply With Quote
Een, zwart pak met bekende afmetingen?
ALie

Gepost op 17-9-2002 om 11:04 Edit Post Reply With Quote
Pracht idee van cottereau onder:

De Rechtvaardige Rechters » Links naar relevante onderwerpen » 13+17 = ?

voor het ultieme herkenninsteken als je ook naar Sint-Baafs gaat, vandaag 17/9/2002 te 20 uur, voor de voorstelling van de DVD-DVD !!!

Print de volgende tekening af (overtekenen mag ook!), plak haar op een kartonnetje en gebruik het vanavond zichtbaar als badge...

We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als copieën.