De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: De Morgen volgt de site
jacques

Gepost op 14-9-2002 om 06:50 Edit Post Reply With Quote
De Morgen volgt de site

Dat de mensen van "De Morgen" deze site op de voet volgen is de voorbije maanden al gebleken uit verschillende artikels in deze krant. In de editie van vandaag, 14 september, staat een groot artikel over het lam gods en de rr, geen nieuwe elementen maar toch een goed chronologisch overzicht van de zaak en van deze site. Iedere geïnteresseerde naar de krantenwinkel en kopen die krant.
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
cottereau

Gepost op 14-9-2002 om 07:22 Edit Post Reply With Quote
Toch verdacht leuk dat De Morgen toevallig juist voor de veelbesproken culturele happening van de 17de, dat is nu dinsdag eerstkomend nietwaar, zoveel naarstige aandacht aan Het Lam Gods besteet, of besteed , of besteedt. Als De Vos de passie preekt site-ganger let op uw Lammeren!!!

Niets is ooit wat het lijkt, Armageddon: proloog 2, folio 10, alinea 2002

Vilain

Gepost op 14-9-2002 om 12:43 Edit Post Reply With Quote
Het Volk

Er staat ook een artikel in Het Volk vandaag door Manu De Tremmerie over de site .
bandb

Gepost op 14-9-2002 om 12:47 Edit Post Reply With Quote
Idd,
meer nog de journalist laat uitschijnen dat hij onze aller iAG kent van vorige 'onderzoeken'.
Wat dus de radio niet lukte, lijkt het Volk wel te kunnen, een interview met ons aller webmaster.

www.blueandbroke.be

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Petrolleken

Gepost op 14-9-2002 om 16:23 Edit Post Reply With Quote
Het interview met de persoon in "HET VOLK" is NIET (!!!) de webmaster....
precon

Gepost op 14-9-2002 om 18:00 Edit Post Reply With Quote
Hoe ben jij daar zo zeker van Petrolleken, geef eens wat meer uitleg !

Onderzoek datgene waarom men u bespot als u het wilt onderzoeken

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Danny

Gepost op 15-9-2002 om 08:09 Edit Post Reply With Quote
Ook ik ben er zeker van dat de geinterviewde in 'het volk' niet de webmaster is. Om te weten hoe het in mekaar zit en wie wie is lees je best 'de morgen' ! Of je wacht tot binnen 2 weken dan weet heel de wereld het !

Weten dat we weten wat we weten en dat we niet weten wat we niet weten, dat is ware kennis.

Kristel

Gepost op 15-9-2002 om 10:20 Edit Post Reply With Quote
Staat ook on line:
http://www.hetvolk.be

Kristof-185

Gepost op 16-9-2002 om 07:13 Edit Post Reply With Quote
quote:
Origineel geplaatst door juliensart

In de Morgen wordt iAG als twee personen gezien, iemand die de RR gevonden heeft en een webmaster.

Dit is iets wat iAG (of de groep iAG) ook toegeeft op de website. Zie WW1
"Wie wij zijn heeft weinig belang, wij kunnen je enkel zeggen dat wij reeds lang, zeer lang, in alle stilte met dit mysterie bezig zijn. "

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
vic

Gepost op 16-9-2002 om 07:41 Edit Post Reply With Quote
Lees volgende week Humo: een groot persoonlijk interview met Arsene II, in de aanloop naar 4 oktober.
Geen dank, graag gedaan :-)
Vic/(pdw)

Bijgeloof brengt ongeluk

sherlock

Gepost op 16-9-2002 om 08:36 Edit Post Reply With Quote
Wat mij vooral opvalt in het artikel van De Morgen en sfeer op dit forum de laatste twee maanden, is het volgende:

In de begindagen van dit forum kon je als forumlid rustig je nieuwe bevindingen of bedenkingen doorgeven. Zo maakte ik de betekenis van het graf te Sint-Amandsberg kenbaar voor het ganse forum. Ook de inhoud van het artikel uit de Gentenaar dd. 1954 werd in november 2001 door mij voor het ganse forum kenbaar gemaakt. Tegenwoordig is deze open sfeer evenwel gaan verwateren en daarvan is het artikel in De Morgen een goed voorbeeld. Tegenwoordig zijn er “DIEHARDS” en andere forumleden. In tegenstelling tot verleden jaar is er dan ook duidelijk sprake van het achterhouden van informatie. “Diehards” kennen iAG, “diehards” menen te weten dat de onthulling over de bergplaats over vier dagen zal worden gespreid,... .

Je begint je af te vragen wat deze “diehards” nog allemaal weten en niet kenbaar willen maken. Iets over het College van Melle misschien? Iets over de het Pand / veilingzaal misschien?

Maar bovenal begin je jezelf af te vragen waarom je nog zaken op dit forum zou plaatsen terwijl deze “diehards” hun ego zitten te strelen in de pers? What next? Reportage voor Telefacts? Medewerking aan een docu-soap voor de VRT? Wie weet misschien wordt er nu al gecast en is de ganse ploeg aan “diehards” aanwezig?

Nu er talrijke “amateur detectives” op dit forum figureren, roep ik bij deze gelegenheid ALLE forumleden op om de open communicatie op dit forum gaande te houden tot op het moment van de ultieme ontluistering.

En omdat ik een klein voorbeeldje wil geven: Poel 2 maakt samen met Poel 1 zijn twee vrijwel identieke gebouwen en zijn het eigendom van de Stad Gent. Ze zijn in gebruik door het Muziekconservatorium – Hoge School Gent. Poel 1 langs de straatzijde een balkon. Erkers werden er niet opgemerkt.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Danny

Gepost op 16-9-2002 om 09:10 Edit Post Reply With Quote
Ik denk dat met de "die hards" van De Morgen de personen bedoeld worden die vanaf het begin bezoekers zijn op zowel de chat als op het forum.
Regelmatig al hebben we in het verleden trouwens, via voornoemde kanalen, afgesproken om ergens samen te komen, slechts weinigen daagden dan op. Maar je hebt gelijk dat precies dan, als men alle ideeën samenlegt, men tot de beste inzichten komt. 'Eendracht maakt macht' is ook hier steeds mijn leuze geweest, ook van de meeste anderen denk ik hoor. Dat de pers er nu bij betrokken geraakt en het serieus begint te nemen is enkel maar een bewijs dat de site, en vooral de kennis van iAG, veel ernstiger is dan door velen werd/wordt aangenomen.
Om duidelijk op je vraag te antwoorden : ik ken in elk geval geen andere bijzonderheden wat gebouwen, toestanden of bergplaatsen betreft dan wat hier op de site door iAG en door mezelf of anderen werd geopperd... maar misschien ben ik geen "die hard" ...

Weten dat we weten wat we weten en dat we niet weten wat we niet weten, dat is ware kennis.

juliensart

Gepost op 16-9-2002 om 09:11 Edit Post Reply With Quote
Ik begrijp je beste sherlock.
Maar wat doe je eraan, een forum is zoals gelijk welke andere gemeenschap van verschillende mensen hé.
Denk maar aan het Big Brotherhuis.
Lap, weeral nen tip om op door te gaan

Maintenant, je sais, je sais qu on ne sait jamais.
(naar de juliensart/dua-site)

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Danny

Gepost op 16-9-2002 om 09:15 Edit Post Reply With Quote
Verd... Julien, dat ik daar nog niet aan gedacht heb ! BB !!!! De ene dubbele muur naast de andere !
Lol !