De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: groot seminarie ???
petere

Gepost op 18-9-2002 om 10:54 Edit Post Reply With Quote
groot seminarie ???

Binnenkort verhuist de Vlerick school naar het gebouw van vroegere groot seminarie !! Dat gebouw wordt momenteel grondig gerenoveerd.

Is dat de reden waarom het nu "dringend" wordt ?? Is er risico dat tijdens de werken de RR ontdekt zouden worden door arbeiders...?????

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Tommer

Gepost op 18-9-2002 om 11:04 Edit Post Reply With Quote
Warm.
Danny

Gepost op 18-9-2002 om 11:07 Edit Post Reply With Quote
Het is een HUIS !!!

Weten dat we weten wat we weten en dat we niet weten wat we niet weten, dat is ware kennis.

annette

Gepost op 18-9-2002 om 11:37 Edit Post Reply With Quote
in het interview (de Morgen 17.09) staat dat de datum van 1.10.02 niks te maken heeft met restauratiewerken of dergelijke, ook niks met familiale omstandigheden, zoals eerst gezegd.
iAG heeft vorig jaar gewoon een datum in 2002 geprikt, toevallig dus...

Tommer

Gepost op 18-9-2002 om 13:47 Edit Post Reply With Quote
Ja, waarom niet het huis van God, achter 't orgel.
De bisschop kijkt toch naar niets anders?

Der Kommissar

Gepost op 18-9-2002 om 16:42 Edit Post Reply With Quote
Mmh...
Vergeet niet dat iAG maar tamelijk recent er een juiste datum heeft opgeplakt. Zo'n een 7-8 maand geleden was die datum onzeker, zooiets als " in het najaar 2002" (door familiale omstandigheden...). Ik zei toen al : misschien gaat hij op die dag op pensioen ! ? Toch een mooi pensioensgeschenk, hé ?
Ik denk verder dat het te maken heeft met contacten met uitgevers. Zijn boek zal nu wellicht juist uitkomen, begin oktober. Zooiets moet een uitgever programeren.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
oligo

Gepost op 18-9-2002 om 20:35 Edit Post Reply With Quote
Dat pensioen had ik ook al aan zitten denken toen ik bedacht dat iAG toch niet zo jong kon zijn. Nu we weten dat hij 65 is, is pensioen wel heel realistisch.
Maar een boek ? dat denk ik niet. Ik dacht dat deze website juist bedoeld was om allerlei publicaties te moeten omzijlen. Authentieke "knowledge sharing".
maar wie weet...
hoe oud is dirk de vos ? :-)
o

Isys

Gepost op 26-9-2002 om 09:26 Edit Post Reply With Quote
Het zou inderdaad een publicatie kunnen zijn van een boek gepaard gaande met de bekendmaking van de plaats waar het paneel is.
Een beter verkoopstunt kan je je niet bedenken.
Want als je in het boek beschrijft hoe je op het juiste spoor bent gekomen en dit dan ook heb bewezen door het paneel terug te geven, denk ik dat wel iedereen wil lezen hoe het nu juist in elkaar zat.

Ik alleszins toch...

art-b

Gepost op 26-9-2002 om 09:33 Edit Post Reply With Quote
Maar stel dat hij toch een foutje gemaakt heeft en het paneel er niet is is het boek dadelijk geflopt
Danny

Gepost op 26-9-2002 om 09:37 Edit Post Reply With Quote
Hij maakte geen foutje en hij schreef ook geen boek !

Weten dat we weten wat we weten en dat we niet weten wat we niet weten, dat is ware kennis.

lucske_pc

Gepost op 26-9-2002 om 10:30 Edit Post Reply With Quote
zware uitspraak

quote:
Origineel geplaatst door Danny
Hij maakte geen foutje en hij schreef ook geen boek !

Het lijkt welof jij al meer weet Danny,...

Heb jij dan almeer te weten gekomen van iAG? Dat je er 100% zeker van bent.
Niet dat ik er niet in geloof, anders was ik hier nu niet en had ik al niet zoveel tijd besteed aan dit folder, maar deze uitspraak suggereerd dat jij het al gezien hebt.

Danny

Gepost op 26-9-2002 om 11:23 Edit Post Reply With Quote
Neen, ik zoek net zo als de rest hier. Ik was wel op het terras van de Bridge na de DVD voorstelling vorige week en na die avond was zelfs het laatste percentje twijfel verdwenen !

PeterG

Gepost op 26-9-2002 om 11:34 Edit Post Reply With Quote
Ach ja das juist. Hoe is het geweest? DVD meteen aangeschaft zeker? Arséne zegde dat hij daar ook zou zijn. Iemand hem opgemerkt?
Isys

Gepost op 26-9-2002 om 15:12 Edit Post Reply With Quote
Is die DVD al ergens verkrijgbaar?
oligo

Gepost op 26-9-2002 om 15:19 Edit Post Reply With Quote
Als je wil, ik heb er eentje. de DVD stelt niet voor hoor.
mail me op oligo69@hotmail.com

cottereau

Gepost op 26-9-2002 om 17:40 Edit Post Reply With Quote
quote:
Origineel geplaatst door PeterG
Ach ja das juist. Hoe is het geweest? DVD meteen aangeschaft zeker? Arséne zegde dat hij daar ook zou zijn. Iemand hem opgemerkt?

Schitterend, die avond van de 17de! In de Sint-Baafs kreeg iedere forumgenodigde, opvallend herkenbaar aan zijn of haar A. Goedertierbadge, een gratis roodfluwelen zitplaatsje met dito Dévédé. Tussen de spietsjen in bracht onze Arséne G., ja ja hijzelf, een stampend muzikaal tussenspel aan het orgel. Mensen toch, Torhout-Werchter was nooit veraf. iAG kreeg een slaande, excuseer staande, ovatie
van de aanwezige orgelmelomanen. Tijdens het zoveelste bisnummer rambode Arséne finaal de orgelbak aan diggelen. Dit weten hij en wij nu zeker, ...als de RR daar verstopt zaten dan zullen ze nooit geen licht meer zien. Het Kultuurevenement eindelijk achter zijn en onze rug werd iAG alsdan volens en in hijg tempo de Kathedraal uit- en Den Bridge binnengedragen. Er werd daar op het Sint-Baafsplein tot in de vroege uurtjes serieus wat afgelaafd. Al met al en dat dankzij onze meesterlijke Arséne G. een Gentse happening om nooit meer te vergeten.

Niets is ooit wat het lijkt, Armageddon: proloog 2, folio 10, alinea 2002

Danny

Gepost op 27-9-2002 om 06:38 Edit Post Reply With Quote
Cottereau, je vergeet al de hapjes die ons geserveerd werden in afwachting van het officiële gedeelte !

juliensart

Gepost op 27-9-2002 om 06:53 Edit Post Reply With Quote
Voilà nu snappen jullie waarom den Danny 100% zeker is.
JaJa, jullie hebben wat gemist hé.
Nog goed dat er geen fotografen in de buurt waren, anders waren er een paar gaan lopen.

Maintenant, je sais, je sais qu on ne sait jamais.
(naar de juliensart/dua-site)

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
sherlock

Gepost op 27-9-2002 om 12:38 Edit Post Reply With Quote
Ons Karel is blijven hangen in de kathedraal. Met het lampke van overhead-projector is hij in 't oksaal deftig aan het speuren geweest. Rond 23h00 heeft er iemand op 't terras het lichtschijnsel in morse-code van een oncijferbaar bericht "D-U-A" opgemerkt. We hebben Karel na unanieme stemming dan ook laten zitten. Tot na 4 oktober.