De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: Nieuwe druk DLG
ALie

Gepost op 12-4-2002 om 13:03 Edit Post Reply With Quote
Nieuwe druk DLG

Niettegenstaande de kans klein is dat er een nieuwe druk van Dossier Lam Gods komt, kan u uw wens hiertoe bekend maken door "door te klikken" op "bestelformulier" op de site:

http://www.smk.be/boeken/lamgods.html />
En, lijkt het niet logisch dat als de vraag groot is...

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Justin

Gepost op 12-4-2002 om 13:09 Edit Post Reply With Quote
Ik denk niet dat we daar iets mee bereiken. De uitgever had aangekondigd dat hij het boek pas ging herdrukken als hij zeker was van een afname van ten minste 300 exemplaren. Een paar maanden geleden stond er dus een aankondiging op de site van SMK dat ze DLG gingen herdrukken. Een twee drieral weken terug stond plots het volgende (en het staat er nog steeds) op http://www.smk.be/nieuw.html:

Dossier Lam Gods. Zoektocht naar de Rechtvaardige Rechters (Karel Mortier / Nol Kerckhaert eerste druk 1994) . In tegenstelling tot onze aanvankelijke bedoeling, werd er beslist dit boek niet te herdrukken! We excuseren ons voor het gewekte vooruitzicht.

Ik denk dan ook dat aandringen geen zin meer heeft.

[Veranderd op 12-4-2002 door Justin]

Justin

caro

Gepost op 25-6-2002 om 05:09 Edit Post Reply With Quote
Laat ons nu eerlijk zijn, zou U een boek herdrukken rond een onderzoek dat wel eens volledig zou moeten herzien worden ? Ik vermoed dat de uitgeverij rustig wacht tot blijkt of iAG en zijn companen effectief iets schokkends boven toveren 1/10 ... en als dat zo is zal er wel een DLG part II komen van de hand van een nu nog annonieme iAG ... ik twijfel er niet aan dat het trouwens al klaar licht, nietwaar iAG ?