De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: ergens gevonden (via "Google")
Pluto

Gepost op 29-9-2002 om 11:27 Edit Post Reply With Quote
ergens gevonden (via "Google")

M D G

Geboren 23 april 1939 te Wetteren
Leerling van José Goedetier (!!!!!)

Grote Zilveren Regeringsmedaille voor tekenen, 1958
Grote Gouden Regeringsmedaille voor schilderen, 1960
Conrad Chapmanprijs voor tekenen, USA 1963
2e prijs Openluchtmuseum Bokrijk
Prijs Schilderen Pasajes San Pedro, Spanje 1969
Prijs van de KVBKB 1972
Prijs Edmond Deglimes 1973
Médaille d'or - Abbaye Val St. Lambert, 1999

Ondervoorzitter KVBKB
Gedelegeerd bestuurder van het beheersorgaan van de KVBKB

ps : KVBKB = Koninklijke Vereniging van de BeroepsKunstenaars van Belgie

is er iemand die deze persoon kent ?

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Rincewind

Gepost op 29-9-2002 om 14:26 Edit Post Reply With Quote
Groot gelijk, juliensart.

Alleen kan het achterhalen van iemands identiteit via IP-adres een heel moeilijke zaak worden.

a) Providers zijn enkel in geval van een gerechtelijk onderzoek verplicht de identiteit van een gebruiker vrij te geven (en dan alleen aan politionele instanties)

b) ook een IP-adres kan je faken, of je kan er voor zorgen dat je via de gebruikte provider niet opspoorbaar bent (ga hier niet te veel uitleg geven, of straks heb ik het aan mijn been...)

Toch verbaast het me telkens weer dat er hier mensen vertoeven die het blijkbaar belangrijker/leuker vinden anderen hun identiteit uit de doeken te doen, dan te speuren naar de RR. Als het u niet interesseert, ga dan op een ander spelen...

Misschien een tip:

http://www.kidcity.be/flash/page.php?lang=nl

Dont eat the yellow snow!

Logo (c) Arno

Pluto

Gepost op 29-9-2002 om 16:46 Edit Post Reply With Quote
ach Juliensart, maak je niet zo druk
enerzijds heb ik niet het adres+tel.nr. gemeld, anderzijds was het maar een vraagske zoals een ander.

't was toch goed gevonden hé ? deze typ heeft Goedertier nog gekend en zit zelf in de kunstrichting. kent hij het geheim ?

Pluto

Gepost op 29-9-2002 om 17:09 Edit Post Reply With Quote
Juliensart, weet gij dan wie de mysterieuze 60-er is in het humo-verslag ?
peters

Gepost op 29-9-2002 om 17:35 Edit Post Reply With Quote
Iemand die zelf anoniem wil blijven, zit hier te zoeken achter iemands anders
identiteit.Doe het onderzoek voor Uzelf.Reeds verscheidene personen op dit forum denken de identiteit van iAG te weten.Deze discussie werd al meermaals gevoerd.Concentreer U op de feiten ,om alsnog de bergplaats van de RR te vinden

Pluto

Gepost op 29-9-2002 om 20:50 Edit Post Reply With Quote
het feit is dat er iemand tussen ons iets meer weet dan anderen, en deze wil ik graag uit z'n tent lokken. blijkbaar heeft de webmaster terecht (!!!) een aantal gegevens gewist uit deze bijdrage. mij was het niet te doen wie hierachter zit, eerder wel wie hierop reageert.

als je het forum overloopt, de meningen zijn enorm verschillend. enkel als TEAM kun je dit oplossen, dus help elkaar een beetje !!! de cruciale vraag blijft "wat doe je met een plank ?" AG had minder bedenktijd nodig dan 68 jaar

Stain

Gepost op 29-9-2002 om 23:26 Edit Post Reply With Quote
Ik heb ooit de kans gehad (mijn grootvader zaliger was koster, moge hij rusten in vrede) om een kerkorgel van binnen te bekijken. Aan de zijkanten van zo'n orgel zijn er deurtjes die je met een sleutel kan openen. Mijn grootvader was in het bezit van die sleutel, misschien was 1 van de sleutels die bij Arsène gevonden werden zo'n sleutel. Binnenin zie je dan een blaasbalg, bestaande uit een soort "zak" met bovenaan en onderaan een houten constructie, grote planken. Misschien heeft Arsène zo'n plank vervangen door de RR, ze met 4 schroeven op zijn plaats gebracht... Misschien, maar waar staat dat orgel?
Isys

Gepost op 30-9-2002 om 18:51 Edit Post Reply With Quote
Bedankt Stain, zo heb je mijn vermoeden nog meer gestaafd...

In een orgel, in een of andere kerk, maar niet is sb

Kristof Vydt

Gepost op 1-10-2002 om 08:06 Edit Post Reply With Quote
Vergeet echter niet dat het paneel slechts enkele mm dik is. Een constructieve functie (in de betekenis van een plank die iets draagt of steunt) is dus onmogelijk. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel ergens in kan zitten, zodat de omgevende elementen de constructieve functie overnemen.
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member