De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: Persartikels gepost door Arsène
Willy

Gepost op 12-4-2002 om 16:52 Edit Post Reply With Quote
Persartikels gepost door Arsène

In twee van de kranten figureert een ander artikel over een "wraakneming" naast het artikel van de Diefte...kan iemand mij zeggen over wat het hier exact gaat of mij een kopie van de krantenpaginas bezorgen ?
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Danny

Gepost op 12-4-2002 om 17:25 Edit Post Reply With Quote
Volgens mij vermelden de kranten dat omdat GVDG dadelijk gesproken heeft van "chantage" en dat hij zich daar niet liet door manipuleren ???

Trouwens het is voor die "wraak" te voorkomen dat AG zich heeft opgedrongen om de panelen in handen te krijgen en het is wellicht ook op die wraak dat hij doelt in zijn laatste brieven.

[Veranderd op 12-4-2002 door Danny]

Weten dat we weten wat we weten en dat we niet weten wat we niet weten, dat is ware kennis.

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Willy

Gepost op 12-4-2002 om 17:38 Edit Post Reply With Quote
wraak

Ik bedoel het artikel dat naast dat over de Diefte verschenen is, en in een vd kranten de titel draagt : "Wraak ve vader".
Op het eerste zicht stat het los van het artikel over de Diefte.

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Heeroom

Gepost op 16-4-2002 om 20:31 Edit Post Reply With Quote
Willy,
het lijkt er op dat in 1925 ene Albert Van Der Vorst iemand dood schoot. En dat hij zelf in 1934 door de vader van het slachtoffer werd vermoord in Antwerpen.
Vandaar de wraak van een vader. Deze frontpaginas zijn waarschijnlijk niet onopzettelijk uitgekozen, omdat ze wonderwel passen bij het artikeltje over het wraakmotief.
Of hoe je iemand op het verkeerde been kan zetten.

Heeroom
Natura artis magistra !

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Arsene

Gepost op 16-4-2002 om 21:38 Edit Post Reply With Quote
Inderdaad Willy, dit artikel stond toevallig die dag op de voorpagina van Het Volk. Dit artikel heeft hoegenaamd niets met de diefstal van de Rechtvaardige Rechters en St Jan te maken.

Door wraak te nemen komt een man gelijk met zijn vijand; maar door daar van af te zien staat hij hoger.