De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: herhaling vd feiten ?
DTD

Gepost op 30-9-2002 om 12:36 Edit Post Reply With Quote
herhaling vd feiten ?

in de jaren '60 bent u , iAG, ook al eens "zeker" geweest van de oplossing - deze is onderzocht geweest en U zat er compleet naast ... welke elementen , feiten , ... hebt u sindsdien ontdekt dat u deze (waarschijnlijk slechte) ervaring kan vergeten en voluit voor een nieuwe poging gaat ?
Begrijp me niet verkeerd ; ik hoop echt dat je gelijk hebt .. maar geef hier op het forum ook eens toe dat je niet 100 % zeker bent (misschien wel dat U het 100 % gelooft ; welke totaal iets anders is en waardoor u niet slecht zou staan in de politek) ... maar strooi de mensen niet in de ogen dat het 4 oktober allemaal opgelost zal geraken zonder fout ... verlies uw foutenmarge nooit uit het oog (!)
alleszins chapeau voor de site ...

DTD

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
marnix

Gepost op 30-9-2002 om 18:44 Edit Post Reply With Quote
feiten

hallo
mag ik vragen waarop u zich steunt mbt het voorval uit de jaren '60

met dank

Teddy Millman

Gepost op 30-9-2002 om 18:48 Edit Post Reply With Quote
ja, eigenlijk?

idd marnix, waar haalt DTD dat van daan?
de identiteit van iAG is onbekend (althans voor mij) dus kunnen we toch onmogelijk weten wat hij in de jaren 60 deed?

cottereau

Gepost op 30-9-2002 om 19:21 Edit Post Reply With Quote
DTD uw ´60-jaren-stelling is nogal doorzichtig. Daar trapt niemand in.

Niets is ooit wat het lijkt, Armageddon: proloog 2, folio 10, alinea 2002

DTD3

Gepost op 30-9-2002 om 20:41 Edit Post Reply With Quote
laat mij hetvolgende zeggen ...
aangezien iAg (of eigenlijk Lomme) zaken weet die hij aan niemand hoeft te vertellen waarom zou ik dat dan moeten ?
Ook ik moet mijn analyses en bronnen toch niet prijsgeven omdat jullie dat vragen ?
Iedereen (incl. mezelf) vraag hem al de hele tijd waar , hoe , kleine zaken , ... en ik krijg heel soms een antwoord ...
Mijn bedoeling (en eigenlijke vraag) is om een antwoord te krijgen van Lomme/Arsène zelf ... maar dat blijft uit ...
hij zit wel de hele dag op de chat & forum maar kan mijn vraag niet beantwoorden ...
moest ik ernaast zitten , beste fake-speurders , zou hij misschien reeds lang geantwoord hebben ?? dus dat (denk ik) is van tafel.
Mijn eigenlijke vraag (welke heb je meer gevonden , op welk aspect ben je van richting veranderd, ...) blijft onbeantwoord ; MAAR ... het is nog geen 04/10/02 dus ik heb nog tijd ...
nog een keer ... chapeau voor de site , spanning en jouw (beperkte) gedeelde kennis ... en misschien vooral door dit weer tot leven te roepen andere mensen dichter bij elkaar te brengen (gemeenschappelijke interesse) ... alleen daarvoor op zich is deze site al 100% gelukt !

DTD3 = DTD

jané

Gepost op 30-9-2002 om 22:25 Edit Post Reply With Quote
Waarom denkt ge dat Arséne Lomme is?

Hoe weet ik dat gij niet Bobbejaan Schoepen zijt, of Mieke Vogels?
Of misschien ben ik dat wel??

als het niet daar zit waar Arséne denkt dat het zit, dan zit het voorwaar daar waar ik denk dat het zit.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
ALie

Gepost op 1-10-2002 om 05:50 Edit Post Reply With Quote
iAG & jaren 60

Velen, zoniet allen, die jaren bezig zijn met de ontvoering van de RR hebben in de loop van hun zoektocht gedacht aan één of andere theorie, uitmondend in dé volgens hun enig mogelijke bergplaats. Velen van hen bleven anoniem, enkelen raakten bekend in het ruime speurdersmilieu. iAG is er zo één. Hij werd, met zijn jaren 60 theorie ook vermeld in bepaalde publicaties.

Helaas voor hem, voor ons, én vooral voor het Lam Gods zat hij er toen naast.

Maar, beste medespeurders, geef hem krediet. iAG zoekt actief naar een belangrijk ontbrekend stuk uit ons Vlaams kunstpatrimonium. Hij verdient alle lof voor de energie die hij daar inpompt. Hij verdient een pluim voor de sensibilisatie van ons allen in deze zoektocht.
En mocht hij er deze keer weer naastzitten: niet getreurd, de RR hebben er dan weer zoveel actieve speurders bijgekregen.

iAG, succes, het gaat je goed!

We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als copieën.

Der Kommissar

Gepost op 1-10-2002 om 05:56 Edit Post Reply With Quote
ALie, je neemt me de woorden uit de mond !
View User's Profile View All Posts By User U2U Member