De Rechtvaardige Rechters
Nooit
Niet aangemeld [Aanmelden - Registreren]

Printbare Versie | Zend naar een Vriend
Inschrijven | Toevoegen aan Favorieten
Auteur: Onderwerp: tekeningen
Vilain

Gepost op 14-4-2002 om 16:28 Edit Post Reply With Quote
tekeningen

Jongens, heb bewondering voor alles wat jullie al hebben uitgeknobbeld - ècht waar, maar ... vraag mij toch nog altijd af of Arsène geen schets maakte van een reeds bestaande constructie ; en die trafic zie ik al helemaal niet zitten, toch niet met de tram, want dan moest ie ermee over de Scheldebrug klouteren . Op Kapellendries - Overschelde was een halte van de tram, niet in het centrum .
Die "draaiende deeltjes" ?: ik blijf dus bij mijn graanaanzuiginstallatie, aangedreven door stoom - twee naast elkaar lopende buizen omvattend van ongeveer 1,05 m diameter en met "draaiende deeltjes" onderling verbonden - om de toevoer van het graan te regelen volgens Rudolph R. (RR) ex-bediende van de graanmolens Buysse .Zie ook andere tekeningen "contour vapeur" 3,20m x 2 en de volgende . Ik ben er praktisch zeker van dat Het Parket het plan van deze installatie heeft gevonden . Weet niet of het zich nog in Wetteren bevindt -was, ingevolge mijn val in 1994, niet meer in staat om het zèlf uit te zoeken . Zoek middel om dit op te sporen .... In ieder geval werd er onderzoek verricht, want bij de bouw van het administratief centrum en de Serviceflats OCMW werd de bouwwerf 14 dagen stilgelegd voor onderzoek door Het Parket . Ten titel van informatie ....Vilain

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Lomme

Gepost op 14-4-2002 om 17:45 Edit Post Reply With Quote
zitten de rr nog in die buizen of heeft het bisdom de rr terug ?
J_Ans

Gepost op 14-4-2002 om 21:02 Edit Post Reply With Quote
Gelieve alle verder postings ivm. tekeningen te doen onder "tekeningen compilatie" aub. Met de knop BEANTWOORDEN.
Vilain

Gepost op 15-4-2002 om 13:17 Edit Post Reply With Quote
to Lomme en iedereen

Ja, de RR zijn reeds teruggevonden voor 1945 en terugbezorgd aan de autoriteiten ! cfr. verklaringen José Goedertier aan twee ex-leraars tekenacademie , Max Winders, Prof. Huyghe, Jan Boon, De Cremer, Trotteyn en De Putter e.a. getekend Vilain -zie al mijn vorige verklaringen op Het Forum en ook op de site Willy Nachtergaele : epiloog "en toch..." . Vilain
Rupert

Gepost op 15-4-2002 om 18:10 Edit Post Reply With Quote
Vilain,

Als de RR al in 1945 teruggevonden werd, waar is het paneel dan? En wie, of wat, kan er dan baat hebben in het paneel bij zich hebben, en tergelijkertijd de last dragen, dat niemand anders het paneel kan zien, zonder zich vragen te stellen bij het bezitten van een werk dat ooit gestolen werd?

Rupert